duminică, 22 aprilie 2012

Back from the jungle ;)

Daaaa....deci daca ati citit asta  e clar ca m-am intors dupa o perioada lunga de pauza. Dar mi-a prins bine pentru ca mi s-a umplut sufletul de ura si de ganduri necurate....deci asta e bine macar pentru cititori.

In primul rand vreau sa abordez 9gag-u, adica din punctul meu de vedere cea mai mare basina a societatii online. La inceput am fost si eu aspirat in buda aia ordinara, am pus si eu botu la cacaturile alea de post-uri si mi se pareau amuzante, dar acuma, dupa un timp am observat ca se tot repeta in nerusinare. Pe langa asta is o gramada de bancuri incredibil de vechi si fumate....btw am citit unu acuma....pun pariu ca il stiti toti de acu vreo 9 ani...ala cu baiatu care merge pe bicileta "look mom, no hands, look mom, no feet, look mom, no teeth". Da-o in mortii masii de treaba...asta-ii banc cu n+  voturi?In al doilea rand tot zic astia pe 9gag ca sunt impotriva hipsterilor&stuff, dar scuza-ma numa hipsterii stau pe 9gag, hipstarii aia nasoli care dau pe nutella si oreo(nu zic ca nu-s bune, dar nici chiar asa sa te dai mare). Sa va mai zic o chestie....hipsterii jegosi de pe 9gag a readus la viata toate jucariile si "gadget-urile" anilor 80-90 ceea ce nu e o problema, dar nu in ideea ca vai daca le-ai avut pe astea, viata ta a fost minunata. Frecati-va pula curu de o razatoare, da asa chiar pana inainte sa curga sange si  faceti o baie in alcool. Asta va sugerez dragi hipsteri. Eu nu am avut nustiu ce gadgeturi ca mam jucat cu niste masinute de fier primite caca-dou( :D ) uneori in fata blocului cu prietenii si obisnuiam sa joc neamta sau englezoiaca(fotbal) in curtea blocului cu vecinii iar in unele seri jucam jocul de-a v-ati ascunselea prin tot cartierul...asa ca ne ascundeam in copaci si ne bagam sub masini&stuff. Aia a fost o copilarie bestiala mai puletilor!!!!!!!!
Doar ideea asta de a crede ca 9gag o pus coada la pruna, o inventat tot ce e genial ma dispera. Toate shiturile alea cu nutella leam incercat si apropo shoturile jelly-vodka existau de vreo 5 ani pe putin. So fuck off! 9gag-u este inca o chinezarie din care se scot milioane de dolari pe an prin inchirierea de spatiii publicitare. Deci felicitari chinezilor, au reusit sa scoata tone de bani de pe spatele hipsterilor, fraierilor si mediocrilor fara sa isi dea seama. Trebui totusi sa recunosc ca asa 1%...mai degraba <1% din postari is haioase...dar pentru asta nu merita sa pierzi timpu pe 9gag, le gasesti pe facebook share-uite cacalau oricum. Dar doar pentru ca is un mare anti 9gag nu inseamna ca is adept 4chan sau ce mai exista. Site-urile astea in general ma enerveaza deoarece rapesc oamenii de autenticitate si unicitate. Peste tot is postari de genu daca ai facut asta si asta da like....si iti dai seama ca esti la fel ca celelalte sute de mii de caramizi care au dat like....un fel de "another brick in the wall". Nu pot gusta aceste basini si punct...dar pentru cei care au obiectii le doresc sa ma suga de boase(asa pe romaneste)....iar cei care insista, sa mai analizeze situatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu