vineri, 23 decembrie 2011

Ceva nou, macar de craciu ;)

Mult a mai trecut de cand nu am mai scris, asa ca hai sa mai bifam o activitate, asa de sarbatori. Glumesc, o facem fara cenzura pe asta :)). Oricum, acuma sunt sarbatorile, hahaha, craciun fericit etc. Cu Ocazia sarbatorilor, draga noastra primarie a organizat concerte de Craciun feat. Hrusca. Vreau sa zic ca atata ler neo mai dat. Am fost distribuitori de ler nu altceva. De fapt luati si voi niste ler. Si astai chestia. Pun pariu ca nici voi nu stiti cei ala, dar Hrusca stie. Stie ca leru-i ler, si daca nu ai inteles, iti mai spune o data:"si iarasi ler". Sincer acuma : cei ala LER????Am cautat si in dex, nu glumesc, si explicatia e , mai formal explicata, un cuvant cu o relevanta ...etc, un cuvant care apare in refrenul unor colinde, deci da, lerui ler. Eh..oricum... sa schimbam subiectu ca deja ma scoate din sarite..... Asa, sezonul sarbatorilor.....decembrie, mi se pare super misto, sarbatori, cadouri, petreceri, schi multa distractie. Anyway. Sezounu asta a inceput cu sfantu Nicolaie. Acuma sincer, cati dintre voi NU ati primit o nuielusa\joarda? Cu asta ma enerveaza mos Nicolae. Te judeca si daca crede ca nu ai fost cuminte iti aduce o nuielusa. Daten mortii matii mos Nicolae pt asta. Adica crezi ca tata si mama nu au cu ce sa ma bata daca au chef? Si apropo, mie mi se pare logic, ca cel care primeste jordita sa o foloseasca sa bata pe altcineva :)) Deasta il prefer pe "mos Craciun", dar si ideea asta e exagerata!! Am fost la cumparaturi cu familia(printre care si cu fratele meu de 7 ani...are importanta varsta lui), si in "mall" era ... asa un loc amenajat, unde putei sa mergi  la mosu si sai spui dorinta ta. ok. am mers 20 metri mai departe, era alt mosu. ok. Dupa inca 10 metri alt mos. Bai si dupaia, parca s-a spart teava cu mosi. Bai, si daca crezi in mos Craciun, te fute un pic la creier. Si ma intreaba fratemio: "da exista mos Craciun?". Sigur ca da. uitel acolo, si acolo, si acolo, si inca vreo doi acolo... . Culmea mai. Si ne intorceam dupaia acasa, am trecuut pe langa bradul din centru, si pur si simplu mam socat. Erau in jur de 100 de oameni, aproape fiecare statea sai faca poza....cu becuri. Bai e secolu 21.  Cat de prost trebuie sa fii, incat sati faci poze cu becuri? Ce trebuie sati treaca prin cap cand faci poza:"cine stie cand mai prindem becurile la noi in ros tshhht.". Prostia umana chiar te socheaza uneori. Ma suna un prieten o data pe telefonu fix:"salut esti acasa?""nu frate...is in autobuz!". Eh hai ca deja devin prea "agresiv". Asa ca va transmit Craciu fericit si poate si An nou fericit! ;) Aicii ursuletu via DeLaSursa.blogspot.com

P.s.: sa gasiti sub brad fiecare ce isi doreste ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu