duminică, 9 ianuarie 2011

Nu prea e zapada, dar schiurile merg bine ;)


Nu prea am chef sa scriu azi(vremea-i de vina) asa ca asta o sa fie chiar scurta si necenzurata.
Evident, parca vine primavara, deaia ca scoala ii cam pe gata, numa asa ca sa nu pot sa mergi la schi. Oricum treaba cu schiurile merge bine. Ma uitam pe geam si tot vedeam cum vine lume din Aleea Carpati cu schiuri in spate ???? ciudaaat!!! Hahaaa, azi e duminica, deci pe malu muresului este ocico (nu stiu cum se scrie corect....piata de vechituri). Cum aveam si eu nevoie de schiuri am fost si eu pana acolo, si am ramas uimit. Erau o gramada de schiuri, clapari, bete, geci. Vreau sa spun ca toate schiurile erau "da firma " (head, salomon, fisher, blizzard, volkl...) si erau numai modele recente, adica de anu trecut si de acum 2 ani. Cel mai ciudat a fost un tigan care statea si vindea 3 perechi de schiuri. Numai 3? asta ma gandeam si eu. L-am intrebat de unde are schiurile, si mi-a raspuns ca le-a gasit la o partie de schi.......! Ceva de genu` :"uite ce interesant.....este aici la localu` de langa partie o gramada de schiuri rezemate.....le-a uitat cineva....hai sa iau eu una". Pretul in schimb mi s-a parut destul de accesibil :100 ron pentru niste schiuri aproape noi, si credeti-ma asa ma tenta sa cumpar o pereche, mai ales pentru ca erau pe marimea mea. M-am abtinut dar.....parca trebuia sa le cumpar....:))

2 comentarii:

  1. Trebuia sa le cumperi :P:D Cine stie cand mai gasesti o asemenea oferta + ca mai putei negocia si ajungei pe la 70 RON :P:)):)):))

    RăspundețiȘtergere